עיצוב דירה בתל אביב

בית » פרויקטים » עיצוב דירה בתל אביב
תמונות נוספות
>

עיצוב דירה מקסימה בתל אביב ע"י ענת שמעוני זינגר, משרד אדריכלות ועיצוב פנים בראשותה של ענת, אשר הוקם בשנת 1996 ומאז ועד היום עוסק ומתמחה בהליכי תכנון ועיצוב של מגוון פרויקטים אדריכליים שכל אחד מהם מותאם לאופיו וצרכיו של הלקוח.

  עולם עיצוב הפנים נחשב לאחד העולמות הגדולים, הצבעונים והמגוונים ביותר. בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט תושבי תל אביב אשר בוחרים לקחת את הדירה שלהם ולשדרג אותה אלפי מונים הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונאלית. כאשר אנחנו מדברים על עיצוב דירה בתל אביב אנו מדברים על אתגר עיצובי ואדריכלי אשר דורש מאיתנו לנצל את החלל בצורה נכונה תוך כדי יצירת שפה עיצובית. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – ענת שמעוני זינגר פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

עיצוב דירה בתל אביב: לפעמים חלומות מתגשמים

לכולנו יש חלומות, אין זה משנה אם מדובר בחלומות הקשורים לעולמות הקריירה, המשפחה או אפילו בעולם חיי החברה. יחד עם זאת אנו רואים לא מעט אנשים אשר חולמים עוד מגיל צעיר על בית חלומותיהם. אנו מניחים שאם הגעתם לכאן סביר להניח שאתם מאלו. ישנם לא מעט חלומות אותם אנו נתקשה להגשים יחד עם זאת כל חלום הקשור לעיצוב הדירה שלכם הינו בר השגה ותוכלו להגשים אותו יחד עם אדריכל המתמחה בתחום.

מה חשוב לדעת על עיצוב דירות בתל אביב?

במהלך השנים פגשנו לא מעט אנשים אשר "בחרו" ו/או תהו האם כדאי להם לעצב את הנכס שלהם לבד ללא שום עזרה של אדריכל ו/או מעצב פנים. למעשה אתם תוכלו לעשות זאת ללא שום בעיה אך יחד עם זאת כאשר אנחנו ניגשים למלאכת עיצוב דירה בתל אביב עלינו להיות בעלי ניסיון בתחום אחרת נוכל להפסיד לא מעט משאבים, זמן וכסף יקר תוך כדי שאנחנו לא מצליחים ליצור שפה וקו עיצובי אחיד לחלל הבית שלנו. לכן, אנו מאמינים כי ישנם מספר דברים חשובים בכל הקשור לעיצוב דירות כאשר הדבר החשוב ביותר הוא עבודה עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום אשר יעשה את העבודה איתנו תוך כדי מתן מעטפת מלאה – כך נוכל להפוך את החלום שלנו למציאות תוך כדי שאנחנו חוסכים לא מעט זמן, כסף ועוגמת נפש.

עיצוב דירה בתל אביב: "האם צריך תקציב מיוחד?"

אנשים רבים תוהים האם צריך תקציב מיוחד לשם עיצוב דירה בתל אביב, מלאכת עיצוב דירה נחשבת בעיני רבים כאל משהו "בלתי מושג" ואל מלאכה אשר עולה לא מעט כסף – כתוצאה מכך אנחנו רואים לא מעט אנשים אשר בוחרים לוותר על עיצוב הדירה. דרך עיצוב דירה אנחנו יכולים לקחת את הנכס שלנו ולשדרג אותו בצורה משמעותית ולהפוך את הנכס לממיר, מודרני ויוקרתי הרבה יותר. יחד עם זאת באותה הנשימה אנחנו יכולים לעצב את הדירה שלנו יחד עם תקציב אותו הגדרנו מראש בשיחת אפיון יחד עם האדריכל – כך נוכל ליהנות משני העולמות, גם לעצב את הדירה בצורה עיצובית ופונקציונאלית וגם לעמוד בכל מגבלות התקציב השונות.

עיצוב דירה בתל אביב – בהתאמה אישית

עולם עיצוב הפנים הוא עולם מגוון במיוחד, כאשר אתם עובדים עם מעצבת ואדריכלית פנים מקצועית אתם יכולים להיות רגועים מאחר ותוכלו לאפיין יחד איתה את הצרכים שלכם ולעצב את הנכס האהוב שלכם בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולדברים בהם אתם מאמינים. כאשר אתם ניגשים לפגישת ייעוץ עם ענת שמעוני זינגר אתם מאפיינים את כל הצרכים שלכם לצד התקציב שלכם ובונים תוכנית עבודה מפורטת בה עוברים על כל הדברים החשובים לכם יחד עם מתן ליווי ומעטפת מלאה משלב האפיון ועד גמר המלאכה.

ניצול נכון של החלל: אתגר עיצובי ואדריכלי

כאשר אנחנו מדברים על חלל הדירה שלנו אנחנו מדברים על אחד האתגרים האדריכלים והעיצוביים הקשים יותר. ישנם לא מעט חללים שונים בתל אביב חלקם חללים גדולים יותר ואילו אחרים קטנים הרבה יותר – לכן ישנו צורך בתכנון נכון של החלל יחד עם מעצבת פנים בעלת ניסיון ומוניטין בתחום אשר תוכל לקחת את הניסיון והיצירתיות אותם צברה במרוצת השנים ולנצל בצורה מקסימלית ונכונה את החלל שלכם יחד עם אפיון נכון, לקיחת מידות בצורה מקצועית, התאמה של מוצרים שונים לחלל, התאמה של אקססוריז לחלל ואף יצירת הדמיה לשם יצירת המראה המושלם בחלל שלכם.

מתי מומלץ לעצב את הדירה?

הרי שמדובר בשאלה סובייקטיבית לכל דבר ועניין, אנו רואים אנשים אשר בוחרים לעצב את הדירה שלהם על מנת להעלות מן ערך הנכס לפני מכירה ואילו אחרים רוצים להגשים חלום ילדות ולעצב את בית הקבע שלהם ולהפוך אותו לבית חלומותיהם. אנו מאמינים כי עיצוב דירה הינו דבר הכרחי בין אם אתם מדברים בנכס למגורים ו/או נכס להשקעה.

החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע לשם עיצוב הדירה

לפני כל אינטראקציה בה אנו עומדים אל מול בעל מקצוע פוטנציאלי אנחנו שואלים את עצמנו "מה יצא לנו מהאינטראקציה איתו?", כאשר אנחנו מדברים על בחירה בבעל מקצוע בעולם האדריכלות אנו מדברים על מלאכה לא קלה במיוחד אך חשובה מנשוא. לא מעט אנשים בחרו בעלי מקצוע שונים לשם עיצוב הדירה שלהם ומצאו את עצמם מפסידים משאבים וזמן רב כתוצאה מבחירה של בעלי המקצוע הלא נכונים. אנו ממליצים לכם לעבוד עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום אשר יאפיין יחד איתכם את עיצוב הבית בהתאם לצרכים העיצוביים והכלכליים שלכם.

עבודה עם אדריכלית ומעצבת פנים – חוסך לכם לא מעט כסף

אנשים רבים רואים בעיצוב פנים מוצר צריכה יוקרתי במיוחד, אך אנו נספר לכם אנקדוטה קטנה – דרך עיצוב פנים עם בעלת מקצוע תוכלו לחסוך לא מעט כסף אותו תוכלו להשקיע בדברים אחרים. ריכזנו עבורכם מספר יתרונות אשר עוזרים לכם לחסוך משאבים רבים:
  • אפיון איכותי ונקודתי – אנשים רבים אשר בחרו לאפיין את הבית שלהם ולעצב אותו לבדו גילו עד מהרה כי הם רחוקים מהר מאוד מן אפיון נכון – הן מבחינת לקיחת מידות, אפיון נכון של הצרכים שלהם, מוצרי עבודה ועוד. אפיון של בעלת מקצוע המתמחה בתחום חוסך כבר בשלב הראשוני לא מעט כסף וזמן.
  • ניסיון – אין חכם כבעל ניסיון, לעיתים לא מעט פעמים אנו נתקל באתגרים עיצוביים, פונקציונאליים ואדריכלים בשלבי התכנון השונים. אדריכלית ומעצבת פנים בעלת ניסיון תדע איך לגשת אל אלו עם ניסיון רב וביצירתיות מוגברת – ניסיון אשר מתורגם לחיסכון לאורך כל תהליך העבודה.
  • עבודה עם אנשי הקשר הנכונים – אשת מקצוע בעלת ניסיון ומוניטין בתחום עובדת אל מול אנשי מקצוע רבים בתחום, כל אלו נותנים לנו את האפשרות ליהנות מ"כח קנייה" חזק אל מול לא מעט חנויות מובילות וספקים מובילים של רהיטים, אקססוריז ושאר ירקות. מוצרים אותם היינו קונים במחירים גבוהים משמעותית בעשרות אם לא מאות אחוזים הופכים לנגישים יותר.

מדוע כדאי לפנות לאדריכלית ענת שמעוני זינגר לעיצוב דירה בתל אביב? 

ענת שמעוני זינגר הפכה כבר מזמן לבחירתם הטבעית של מאות אלפי זוגות ברחבי הארץ ובתל אביב בפרט, ענת עובדת ללא לאות כבר למעלה מ – 2 עשורים ומספקת ללקוחותיה ליווי ומעטפת מלאה בכל הקשור לעיצוב דירה ותכנון אדריכלי משלב האפיון ועד הגימורים האחרונים. אנו מזמינים אתכם לקחת חלק ולהצטרף לקהל לקוחותינו – זה הזמן שלכם לחייג ענת שמעוני זינגר  

מאמרים נוספים

phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן