עיצוב פנים משרדים

בית » בלוג » עיצוב פנים משרדים

כל משרד, גם זה התכליתי ביותר, צריך להיות מעוצב בצורה נכונה וראויה. עיצוב המשרד נועד לענות על כמה וכמה מטרות חשובות. ראשית, משרד נאה, מאיר פנים ומרשים יסייע בגיוס לקוחות חדשים.

בנוסף, משרד מעוצב יסייע לעובדים להפיק יותר מכל שעת עבודה.אפילו בשלב עריכת ראיונות עבודה למועמדים למשרה במקום ניתן לראות כיצד העיצוב משפר את יחסם למקום והופך אותו לסביבת העבודה הנחשקת עבורם.

חלל פנים מעוצב באופן הנכון ייצור תחושה של זרימה, של חיוניות, של חיים, דינמיות וקצב. עיצוב איננו עניין ויזואלי חיצוני בלבד, ואין מדובר בעניין של מה בכך.

אם המשרד לא יהיה מסודר באופן ראוי, אם לא תהיה לו אישיות ואמירה – לקוחות חדשים יירתעו או ייעשו חשדניים, העובדים יעבדו באופן יותר איטי ופחות יעיל וההרגשה הכללית תהיה פחות נוחה.

עולה השאלה, אם כן, באיזה אופן יש לתכנן את המשרד, ומדוע כדאי לפנות למעצבת מקצועית?

עיצוב פנים למשרד עם חזון

כאשר רוצים לעצב חלל כלשהו שיתאים הן לקבלת קהל והן לצורכי עבודה, יש להבין מיהו בדיוק הלקוח ומה הוא צריך.

כמעצבת מקצועית, ענת מעניקה לא רק מניסיונה אלא גם חותרת להבנה של הלקוח (בעל המשרד) כדי לתת ביטוי לאישיות, לאופי ולמהות.

יש הבדלים ניכרים באופן שבו יעוצבו משרדי הייטק לעומת משרדים של רואי חשבון או של יועצים פיננסיים.

המקום שעורך דין יקבל בו את לקוחותיו צריך להיות שונה לחלוטין מזה שבו מעצב גרפי מקבל קהל.

עיצוב יוקרתי? עיצוב צעיר? עיצוב זורם? סטייל מיוחד? לכל משרד יש להתאים את הקו הרצוי לו, על פי אופי העבודה, סוג הלקוחות והמיקום של העסק – והכל צריך להיות משולב עם בחירות פרקטיות, שיהפכו את ימי העבודה של העובדים לנעימים יותר, לפוריים יותר ולמוצלחים יותר.

ענת מכירה בערך החשוב של עיצוב עם חזון, בשילוב עם תקשורת פתוחה. חשוב לה להבין מיהו הלקוח, מהו המשרד בעיניו, מיהם עובדיו ומיהם לקוחותיו.

באמצעות כלים מקצועיים וידע, ניתן להפיח חיים בכל חלל עבודה,ויהיה זה המצומצם ביותר או רחב הידיים ביותר.

יצירתיות היא שם המשחק

עיצוב פנים למשרד הוא תהליך יצירתי המשלב בתוכו ידע רב בחללי עבודה לצד ידע בסגנונות עיצוב, בתאורה, בזרימה ובהרמוניה.

כפי שמסבירה ענת, בתהליך העיצוב יש צורך לקדם ערכים התואמים את המקום, את העובדים בו ואת המנהלים. אם, למשל, התקבלה הזמנה לעיצוב משרד לענף ההייטק, לא רק עיצוב המשרד צריך להיות יצירתי.

הקו שייבחר צריך גם לעודד יצירתיות, חדשנות ויוזמה.

אם התקבלה הזמנה לעצב משרד וותיק בתחום הפיננסים, שאמור לשדר דבר מה יוקרתי, סולידי, יציב ובר קיימא, באמצעות עקרונות מתאימים ניתן יהיה להפוך את החלל לעסק שישדר בדיוק את הדברים הללו.

בכל מקרה, חשוב שהמשרד יהיה אפוף באווירה הגורמת לעובדים הרגשה ביתית והנאה מצד אחד, ובו בזמן שלא ישבית את היעילות ואת הפרודוקטיביות שלהם.

ארגון שולחנות עבודה, ארוניות תיוק, חדרי ישיבות – חשוב שהכל יתוכנן כך שתהיה גישה נוחה, שתהיה התאמה לעבודה בריאה ובטיחותית (לכן חשובים סוג הכיסאות שבוחרים, גובה השולחנות וסוגיות ארגונומיות נוספות).

כל זאת, בשילוב יצירתיות ותוך שימת לב למיתוג הלקוח, יוביל אל התוצאות מיטביות.

עיצוב פנים למשרד – לסביבת עבודה נעימה

לא חסרות סיבות נוספות לבחירה במהלך עיצוב מקצועי למשרד. עיצוב נכון של כל משרד מתייחס לשטח נתון ומפיק ממנו יותר. תכנון ראוי יעניק גם לכם סביבת עבודה נעימה ומפרה.

גם לכם מגיע מקום שכיף לעבוד בו ושנעים לסגור בו עסקאות ולקבל לקוחות.

באמצעות עיצוב נאות ניתן ליצור הפרדה קונספטואלית בין אזורים שונים במשרד – חדרי ישיבות, חלל הכניסה, פינות הקפה, המטבח ואזורי העבודה.

באמצעות עיצוב פנים למשרדים, מקבלים תאורה מיטבית, שמשפרת את נוחות העבודה ומקנה הרגשה נעימה. אפילו בחירה של צבעי הקירות חשובה ביותר, שכן צבעים משפיעים מאוד על תחושת הרווחה ועל מצב הרוח.

אם בעבר משרדים בארץ עוצבו באופן גנרי, חסר ייחוד ואישיות, הרי שבעשור השני של שנות האלפיים המצב שונה לחלוטין. בימינו בענפים רבים במשק מושם דגש מיוחד על עיצוב פנים למשרדים שהינו איכותי וייחודי, התורם למיתוג העסק ויוצר סביבת עבודה נוחה, יעילה, נעימה ומזמינה.

מה החשיבות של עיצוב פנים במשרדים?

בעבר עיצוב פנים למשרדים היה נחלתם של היותר יפים ומוצלחים, אבל כיום עיצוב פנים למשרדים הפך לשירות חיוני ומבוקש בקרב חברות, ארגונים ובתי עסק מכל ענפי המשק. הביקוש לשירות נובע משורה ארוכה של יתרונות, ובהם:

  • מיתוג הוא שם המשחק – כדי לבלוט בשוק עסקים וחברות נדרשים למתג את עצמם עם זהות ייחודית משל עצמם, הניכרת בכל היבטי העסק לרבות חזות משרדיו. עם מעצבת פנים מקצועית ומנוסה ניתן לעצב את המרחב המשרדי באופן שישקף את ערכי ומסרי החברה, בין אם מדובר בערכים של קידמה וחדשנות, יוקרה, מודרניות, איכות סביבה, רצינות, יציבות, יצירתיות, דינמיות וכדומה.
  • השקעה בהון האנושי – בימינו המשאב החשוב ביותר לעסקים הוא ללא ספק ההון האנושי, וכדי לקבל ממנו את מלוא התרומה האפשרית יש להשקיע בצרכיו. השקעה זו ניכרת גם בעיצוב נכון של סביבת עבודה נוחה, נעימה, יעילה ובריאה, שמעוררת השראה ומעודדת את העובדים למצוינות.
  • תהליך יעיל וחסכוני – עבודה עם מעצבת פנים מקצועית תהפוך את תהליך העיצוב ליעיל וחסכוני. התהליך יבוצע במהירות וביעילות בשעות שנוחות לעסק, וגם יפנה כוח אדם לעסוק בנושאי ליבה של החברה ויבטיח ניצול מרבי של תקציב מוגדר לפרויקט.

מה כוללים שירותי עיצוב פנים למשרדים?

שירותי עיצוב פנים למשרדים מספקים מענה למגוון צרכים, הכוללים בין היתר:

  • תכנון נכון של המרחב – בהתאם לצרכי החברה, נוהלי עבודה, צורת המשרד וגודלו, מספר עובדים וכדומה. מעצבת פנים תדאג לתכנון מוצלח של המרחב עם חלוקה נכונה של החלל לחדרים, נישות ועוד. כל זאת מתוך שאיפה ליצירת מרחב הגיוני, הרמוני ונוח, המספק מענה שלם לצרכי המשרד השונים, בין אם עבור אזורי עבודה, חדרי מנהלים, קבלת קהל, חדרי ישיבות, פינות הסבה, חדרים שקטים, פינות אוכל ועוד.
  • עיצוב המרחב – שירותי מעצבת פנים כוללים עיצוב שלם של המשרד, לרבות בחירת סקאלת צבעים עבורו, בחירת פריטי ריהוט משרדי מעוצבים ונוחים, בחירת גופי תאורה, חיפויי קירות, ריצוף וכדומה.
  • תאורת סביבת העבודה – תכנון תאורת סביבת עבודה הינו אלמנט חיוני המשפיע על רווחת העובדים ועל האווירה במקום. מעצבת פנים מקצועית תתכנן תאורת משרד עם ניצול אופטימאלי של אור טבעי, באופן שלא יפריע לעבודה מול צגי מחשב. זאת לצד פיזור נכון של תאורה מלאכותית סביבתית ואישית. כמו כן העיצוב יכלול פתרונות הצללה והאפלה של מרחבים שונים, למשל עבור הקרנת מצגת בחדר ישיבות.
  • היקף וטיב השירות – שירותי מעצבת פנים למשרדים מוצעים בהיקפים שונים בהתאם לצרכי החברה, החל משירותי ייעוץ, הגשת תוכניות עיצוב, סיוע בבחירת חומרים ורהיטים, בחירת ספקי וקבלנים ועד פיקוח מלא על העבודות בשטח.

כיצד תדעו שבחרתם במעצבת פנים מומלצת למשרד?

מחפשים מעצבת פנים מומלצת לעיצוב המשרד שלכם? בתור התחלה חפשו מעצבת פנים מוערכת שיש לה ניסיון מעשי עשיר בתחום של עיצוב פנים למשרדים. כמו כן בחנו את תיק העבודות של המעצבת ובדקו אם סגנון עבודתה מתאים לסגנון העיצוב המבוקש עבור המשרד שלכם.

הגיעו מוכנים לפגישת ההכרות,עם רשימה של יעדים וצרכים שהעיצוב נדרש לממש, והקשיבו היטב לפתרונות שיש למעצבת להציע ולהיותם ייחודיים ומתאימים לאופי, תדמית וצרכי העסק.

מעבר לכך, בבחירת מעצבת פנים יש לוודא את מידת הפניות שלה לניהול פרויקט העיצוב, ובאם היא יכולה לענות באופן מלא לסוג ולהיקף השירותים המבוקש, בין אם מדובר בשירותי ייעוץ ועד לשירות שלם הכולל תכנון, עיצוב ופיקוח אחר העבודות בשטח.

ענת שמעוני זינגר – המעצבת שלכם

מחפשים מעצבת פנים שתוכל להעניק למשרד שלכם אופי ואישיות?

אווירה נעימה ומזמינה ללקוחות ולעובדים?

אתם זקוקים למעצבת מנוסה, אישית ומקצוענית שמנוסה בתחום אדריכלות הבתים.

הניסיון והמעוף של ענת, וכן היכולת שלה להתחבר אל הלקוח ישפרו לאין ערוך את חלל המשרד שלכם. מגיעה גם לכם מעצבת שתשקיע בכם ותעזור למשרד שלכם להצליח.

זכרו, עיצובו של משרד קשור קשר הדוק להצלחה, לנוחות העבודה, ליעילותם של העובדים ולשביעות רצונם של הלקוחות.

אל תתפשרו על פחות מעיצוב מקצועי, אמין וקשוב.

אם הנכם מעוניינים בעיצוב פנים למשרד קטן – לחצו כאן ליצירת קשר ואחזור אליכם בהקדם

לייעוץ חינם השאירו פרטים או חייגו: 054-8026090
phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן