אדריכלות בתי יוקרה

בית » בלוג » אדריכלות בתי יוקרה

יש כל מיני עיצובים וסגנונות של בתים, הבאים לידי ביטוי בנראות שלהם, כמו גם באופן שבו הם מתוכננים. כאשר אנו מדברים על בתי יוקרה עניין האיכות מוזכר לרוב, בראש ובראשונה, שכן בבתים אלה ניתן דגש רב מאד על איכות ברמה גבוהה. אדריכלות בתי יוקרה היא אתגר של ממש המצריכה התייחסות ללא מעט פרמטרים ובעיקר התייחסות לטיב ולאיכות החומרים שישולבו, לאחר מכן, בבנייה עצמה

על עבודת האדריכלות הזו אחראיים אדריכלים ואדריכליות מיומנים ומנוסים, בעלי הכשרה רלוונטית, ידע וניסיון של שנים. תכנון בתי יוקרה וגם ווילות יוקרתיות מתחיל בפגישה מקדימה עם הלקוחות. פגישה זו, המהווה בסיס לעבודת התכנון כולה, כוללת את הגדרת הצרכים והרצונות ורעיונות ראשוניים כיצד להוציאם אל הפועל, הן בשלב התכנון והן בשלב הבנייה והעיצוב.

אדריכלות בתי יוקרה

 

מהם המאפיינים העיקריים של אדריכלות בתי יוקרה?

אדריכלות בתי יוקרה מאופיינת באיכות גבוהה. בתי יוקרה יכולים להיות וילות גדולות או קטנות וגם דופלקסים בבתי דירות משותפים. תכנון וגם עיצוב בתי יוקרה נותן דגש רב מאד על הנראות עצמה, אך בו זמנית גם על איכות חומרי הגלם שבהם ישתמשו במהלך הבנייה וגם בעת עיצוב פנים הבית. מדובר בתהליך ממושך, הבוחן את צרכיו הנקודתיים של הלקוח, את חומרי הגלם המיוחדים שייקחו בכך חלק, כאמור, את האביזרים והאלמנטים הדקורטיביים שיופיעו בבית עצמו ואת כל מה שצריך, הן בחלקו החיצוני של הבית והן בחלקו הפנימי, כדי ליצור מראה שלם והרמוני ותחושה נינוחה ונעימה.

אדריכלית בתי יוקרה וגם מעצבת בתי יוקרה יודעת כיצד להפוך את הבית לכזה ובאילו אמצעים להשתמש כדי שיספק לדייריו את כל מה שהם צריכים. אדריכלות בתי יוקרה היא עבודה קפדנית מאד, הנעשית תוך שימוש בפתרונות יצירתיים רבים ודרכים ייחודיות כדי להפוך את אותם חללים לשונים ולא שגרתיים.

אילו פרמטרים מרכזיים נלקחים בחשבון במסגרת שירותי תכנון בתי יוקרה?

שירותי תכנון בתי יוקרה מתייחסים לפרמטרים רבים כדי ליצור חללים בהתאמה מלאה. הם לוקחים בחשבון שלל של פתרונות ונותנים דגש לכל הפרטים, מהקטנים ועד הגדולים. אדריכלות בתי יוקרה תתחיל בבחינת הצרכים הקיימים של הדיירים, גילם, אופיים, אורח החיים שלהם וגם הרצונות האישיים שלהם, ותמשיך בהתייחסות אל הקווים העיצוביים שבהם מעוניינים.

אחד הפרמטרים העיקריים וגם הבסיסיים שיילקח בחשבון במהלך עבודת התכנון הוא הטכנולוגיות החדשניות. בתי היוקרה של היום הם בתים חדשניים ומתקדמים מאד והם כוללים שימוש באמצעים רבים, כדי להפוך את הבית לנוח, נעים ופונקציונאלי הרבה יותר. בעת תכנון הבית יילקחו בחשבון, בין היתר, מערכות חכמות פעמים רבות, השולטות על מיזוג האוויר, על התאורה וגם על ההצללה, מערכות המאפשרות את הבטיחות במבנה (אינטרקום חכם, למשל ושערים חכמים לבית) ומערכות של סאונד שאותן יש לשלב בחללים השונים בבית.

פרמטרים נוספים שיילקחו בחשבון הם עניין מיקומו של הבית וכיווני האוויר שמהם הוא נהנה. כדי להעניק לבית את כמות האור שבה מעוניינים, והבית עצמו יישטף באור טבעי ונעים, ימוקמו החללים השונים, המשמשים את הדיירים, במיקומים הנכונים, תוך התייחסות בעיקר לחדרי השינה של הבית והסלון.

פעמים רבות נראה בתי יוקרה עם חלונות גדולים במיוחד, כאלה שמהם נשקפים הנופים היפים שבחוץ, המהווים הם עצמם אלמנט דקורטיבי שתורם רבות לאווירה. אדריכלית בתי יוקרה תיקח את מיקומו של הבית בחשבון ותדאג לנצל את הסביבה לטובתה. מיקום אטרקטיבי הוא אחד המאפיינים הבולטים של בתי היוקרה ואלה יכולים להיות שלל של מיקומים – במרכז העיר הגדולה, מול הים או קרוב מאד אל היער, במקום תוסס או במקום מבודד ועוד. לכל אחד מהמקומות האלה השפעה אחרת על הבית ועל התחושה שבו ותכנון שהוא חכם לוקח גם את זה בחשבון.

כמובן שעניין הפונקציונאליות הוא פרמטר חשוב במיוחד ומסוגנן ככל שיהיה בית היוקרה, אם הוא לא עונה על הצרכים וגם נוח לדיירים, הרי שפחות נעים לשהות בו. את הפונקציונאליות הזו תשיג האדריכלית בחלוקה נכונה של חללים ובשילוב כל הפתרונות הנדרשים כדי להפוך אותם לנוחים ונעימים.

במה עיצוב בתי יוקרה שונה מעיצוב דירות בבתים משותפים?

עיצוב בתי יוקרה וגם תכנון בתי יוקרה שונה במהותו מעיצובן של דירות בבתים משותפים. היוקרה באה לידי ביטוי לא רק במחיר הבית ושוויו אלא גם באותו מראה האופייני לו. תכנון בית היוקרה יכלול חללים גדולים פעמים רבות, המאפשרים את חדירתו של האור הטבעי פנימה וגם זרימה טובה של אוויר וכן פתרונות פונקציונאליים, שמביאים אתם איכות וגם סטייל מיוחד.

ההרמוניה והזרימה הטובה בבית היא הכרחית כאשר מתכננים בית יוקרה ומכיוון שמדובר בשטחים גדולים יחסית, בהשוואה לדירות קבלן, למשל, זהו אתגר של ממש המצריך פנייה אל המומחים. לכל חלל תינתן מלוא תשומת הלב ולכל אחד ייבחרו חומרי הגלם המתאימים היוצרים יחד את השפה העיצובית, את הקו העיצובי השולט בבית כולו. בעוד שבדירות קטנות, דירות קבלן או דירות בבתים משותפים האילוצים הם רבים במיוחד, בעיצוב של בתי יוקרה האפשרויות, כך נדמה לעיתים, הן אינסופיות ומתאפשרת יצירתיות רבה מאד.

תכנון בתי יוקרה נשען על מיקום ועל איכות גבוהה ואילו תכנון של דירות קבלן יהיה מאד אחיד ופחות כזה שמגיע בהתאמה מלאה. לפיכך ידרשו, לאחר מכן, לא מעט התאמות שאותן יידרש הלקוח לעשות, התאמות שתאפשרנה, בסופו של דבר, התאמה מדויקת יותר לכל הצרכים.

מי הוא בעל המקצוע שיש לפנות אליו כאשר זקוקים לשירותי עיצוב בתי יוקרה?

אדריכלית בתי יוקרה וגם מעצבת בתי יוקרה היא הכתובת הנכונה לפנות אליה כשרוצים לבנות בית יוקרה מסוגנן ויפה. מעצבות ומעצבים רבים מציעים כיום שירותי אדריכלות ועיצוב פנים יחדיו על מנת להעניק ללקוחותיהם פתרונות מקיפים תחת קורת גג אחת. במקום שיפנו לשני בעלי מקצוע שונים, יכולים הלקוחות להיעזר בבעל מקצוע אחד שיספק להם את כל האמצעים הנדרשים לטובת הפרויקט.

שילוב בין שני תחומים אלה, הן אדריכלות והן עיצוב פנים, הוא טבעי ומתבקש מאד והוא יוצר מבנה שלם וכולל, מבנה שהוא זורם מאד בעיצוב שלו ועונה על כל הצרכים. כדי למצוא את בעל המקצוע או את בעלת המקצוע המתאימים לכם יש להתייחס לנקודות שונות שהן אלו שיבטיחו הצלחה במשימה: כימיה ותקשורת טובה, ניסיון רב בתחום ורקע וגם יחס אישי.

כימיה ותקשורת טובה בין הלקוח לבין בעל המקצוע הן אלו שיאפשרו הבנה נכונה ומעמיקה של הצרכים, שעליהם מתבססת בסופו של דבר עבודת האדריכלות והעיצוב. ניסיון ורקע מקצועי רלוונטי יאפשרו לבעלי המקצוע התמודדות מוצלחת עם אתגרי התכנון והעיצוב, ויש לא מעט כאלה, כמו גם שילובם של פתרונות רלוונטיים המותאמים בצורה נכונה אל הדיירים ואל המבנה עצמו. יחס אישי יאפשר לכם, כלקוחות, ליהנות ממענה בהתאמה מושלמת ותכנון שהוא מדויק מאד עבורכם.

ענת שמעוני זינגר, אדריכלית בתי יוקרה, וילות ומבנים נוספים וגם מעצבת פנים, מעמידה לרשותכם שירותי תכנון ועיצוב בהתאמה מלאה, תוך התייחסות למלוא צרכיכם. ענת מביאה אתה ניסיון של שנים רבות בתחום האדריכלות והעיצוב וגם ידע מקצוע, העומד לרשותה במהלך העבודה.

לייעוץ חינם השאירו פרטים או חייגו: 054-8026090
phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן