למה כדאי לקחת שירותי מעצבת פנים בדירות יוקרה

בית » בלוג » למה כדאי לקחת שירותי מעצבת פנים בדירות יוקרה

דירות יוקרה אינן דירות רגילות. זה לא רק עניין של מחיר. למעשה, מדובר בקטגוריית דירות מיוחדת במינה, עם האתגרים הייחודיים לה, לצד ההזדמנויות המיוחדות שהיא מציגה. כיצד הדבר מתבטא, בנושא עיצוב פנים של דירות יוקרה?

חשיבות הסיוע המקצועי

עצם גודלה ומורכבותה של דירת יוקרה, מגדילים את הצורך וההיגיון, בהסתייעות בבעלי מקצוע בתחום עיצוב הפנים. זאת, בשנה מעיצוב של דירה משפחתית בגודל סטנדרטי או של דירה קטנה במיוחד. לכן, מומלץ מאוד להסתייע עבור דירות אלה בשירות עיצוב פנים מקצועי. מומחים לנושא זה, אשר מתמחים בעיצוב דירות יוקרה, יסייעו לבניית אנרגיה טובה בבית, לשיפור הנוחות והשימושיות של המגורים בו ולקבלת תחושה כללית של סדר. הם גם ידעו כיצד לתת לחדרים ולחללים שונים במבנה תחושות רצויות, דוגמת מרחב, אינטימיות וכדומה. זאת, כמובן בהתאם לאופי המיוחד ולשימושים הספציפיים של כל חדר (חדר אוכל, חדר שינה, מרפסת וכדומה). לשם איתור מומחים מנוסים, למשל מעצבת פנים במרכז, קל לחפש באינטרנט עם מילים אופייניות, דוגמת עיצוב פנים דירות יוקרה.

התקציב המתאים

בדירות יוקרה, הבעלים הם לרוב בעלי תקציב גדול מהרגיל, שניתן להקדיש לעיצוב ממושך ומורכב יותר. לרוב, הם גם בעלי רצון לעשות כך ובעלי מודעות לעיצוב איכותי. הרי לא רוכשים דירת יוקרה, בכדי להשאיר אותה מוזנחת. כללית, מסגרת התקציב היא כמובן היבט ראשוני חשוב לעיצוב, גם בדירות מסוג זה. מבחינת גובה התקציב, ברור ש"יקר" ו"טעם טוב" לא תמיד הולכים ביחד. לדירת יוקרה, לא חייבים להכניס דווקא אלמנטים עיצוביים יקרים או רק אלמנטים כאלה. וכידוע, לא כל מה שיקר, הוא גם בטעם טוב. ככל שישנן מגבלות תקציב, כך חלק מהאמנות בעיצוב הפנים תתבטא ביצירת תוצאה מיטבית, במגבלות התקציב הקיים.

מעצבת פנים לדירות יוקרה

יוצאים מהקופסא

רוב הישראלים גרים בדירות סטנדרטיות למדי, בגודלן ובאופן חלוקת החללים הפנימי. בבתים מסוימים רואים גיוון רב יותר והדבר נכון בוודאי בדירות היוקרה. כל אחת מדירות אלה, נבנית כפרויקט שעומד בפני עצמו, כולל התכנון.

למעשה, לעיצוב הייחודי יש חלק בערכה הכספי של הדירה ויש כאן מקום רב מהרגיל, לתכנן ולבנות באופן ייחודי.

בהתאם לכך, מי שיעצב את פנים הדירה, יידרש להיות מנוסה גם בטיפול בחללים, שהם "מחוץ לקופסא" העיצובית השגרתית. כמובן, ייחודיות כזו מחייבת גם להשקיע יותר בתכנון עיצוב הפנים. כמו כן, נזכיר כי בדירות יוקרה גדול הסיכוי לכך שהבעלים יכניסו שינויי מבנה יזומים ומיוחדים. כך שהשורה התחתונה, כנקודת פתיחה לעיצוב הפנים, היא מבנה שעשוי להיות שונה למדי מהרגיל.

יותר אפשרויות באביזרים

בדירות יוקרה, ישנה לרוב יכולת ונכונות להשקיע גם באביזרים יקרים ומיוחדים בחלק מעיצוב הפנים. הכול (כמעט) אפשר להזמין כיום מחו"ל. בכך, ניתן להתאים את עיצוב הפנים גם לכל "שיגעון" מיוחד או חזון יוצא דופן של הבעלים.

טקסטיל מיוחד? אפשר. פסנתר משובץ יהלומים, שליברצ'ה ניגן עליו פעמיים? למה לא. אם אתם משלמים עליו, גם אפשרי. במיוחד אם חשוב לכם להדגיש את היבט ה"יוקרה" בבית היוקרה. עוד כיוון לאבזור ייחודי, הוא כמובן להזמין מוצרים מבעל מקצוע, בהתאמה אישית. בארץ לא חסרים בעלי מקצוע כאלה במגוון תחומים. נאמר – פסל שיכין משהו מיוחד לפי בקשתכם. לרוב, הזמנה כזו מהארץ עדיפה על הזמנות מחו"ל, מאחר שהיא משפרת את יכולת האינטראקציה השוטפת והמהירה עם בעל המקצוע. אם אתם מחפשים ליצור אצלו משהו מאוד ייחודי, יהיה גם קל יותר להתרשם ממנו אישית ולהיפגש, בכדי להסביר בדיוק מה שרוצים. במהלך העבודה, תוכלו להגיע ולראות את התקדמות ההזמנה ולוודא שהיא תואמת לתוצר שראיתם בדמיונכם.

עיצוב פנים דירות יוקרה

הפרטים שעושים את ההבדל

בעיצוב פנים עבור דירת יוקרה, גם התקציב וגם הזמן שיעמידו לרשות המעצבת, עשויים לאפשר כניסה רחבה במיוחד לפרטי פרטים. הקפדה זו על פרטים, עשויה להידרש בכדי להדגיש מתן ביטוי רחב ועקבי לסגנון העיצובי שנבחר, על פני כל הנכס. זאת, מאחר שמלבד עיצוב שמתחשב בייחודיות של כל חלל בנפרד, נחוץ כמובן גם "חזון" – כיוון עיצובי מסוים, שיקבל ביטוי מסוים על פני כל המבנה. לא רצוי, שריבוי האפשרויות יתבטא בעיצוב אשר "יוצא מכלל שליטה" ונראה כמו סלט סגנונות אקראי וחסר טעם. במובן זה, אין ספק ש"פחות זה יותר".

המגע האישי

חלק חשוב ביצירת המראה הייחודי, הוא הוספת מה שניתן לכנות מגע אישי. האם זו סתם עוד דירה מיוחדת או הדירה המיוחדת שלכם? את ההבדל, עשויים לעשות פריטים דוגמת תמונות משפחתיות או חפצים מעניינים ויזואלית, שקשורים לאירועים משמעותיים בחייכם, דוגמת טיול בחו"ל. זה לא חייב להתבטא בדברים גדולים. צילום ישן וקטן בשחור לבן, ממוקם היטב, עשוי להיות טוב יותר מפורטרט ענק בצבעי שמן ובמסגרת עץ כבדה מזהב. שלד ווספה ישנה ומחלידה שזרוק בחצר, אשר זוכה לשיפוץ קל ואמנותי, עשוי להיות משמעותי ובעל אופי, הרבה יותר מכיסא עתיק בסגנון לואי ה-14. אפילו לואי ה-15. אלא אם לואי היה קרוב משפחה.

לייעוץ חינם השאירו פרטים או חייגו: 054-8026090
phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן