עיצוב הבית לקראת החורף

בית » בלוג » עיצוב הבית לקראת החורף

אחד מהדברים הנעימים ביותר בעונת החורף הוא לשבת או לשכב מתחת לשמיכה, לנוח ולהקשיב לטיפות הגשם מתדפקות על החלון. העונה הרטובה ביותר בשנה מביאה עמה קסם מיוחד שקשה להתחרות בו והופכת את הימים לצוננים ונעימים במיוחד. מלבד הנועם שהוא מביא עמו, החורף גם מלווה בצינה וממטרים שמקשים על היציאה מהבית, מה שגורם לנו להישאר בו במשך שעות ארוכות ולעתים אף ימים שלמים. כדי לעבור את העונה הזו בשלום ולא להרגיש שאנו כבולים לבית, אלא אוהבים לשהות בו כשבחוף יורד הגשם, מומלץ לעצב אותו באופן שמותאם לעונה הקרירה הזו ובדרך שתהפוך גם את הימים הכי קרים בשנה לחמימים במיוחד.

כך תהפכו את ביתכם לחם ומזמין

 

עיצוב דירות בעונת החורף לא חייב לגזול זמן רב או להיות קשה ומסורבל. בעזרת כמה טיפים ועזרה מקצועית של מעצבת פנים שתוכל לייעץ לכם בכל שאלה, גם ביתכם יהפוך להיות מוקד נעים וחמים בעונת החורף שתרצו להיות בו, אפילו אם בחוץ הגשם כבר פסק:

עיצוב דירה לחורף

1. חשבו על התאורה – בימי החורף הקרירים, השמש שוקעת מוקדם יותר וביתנו נהיה חשוך כבר בשעות אחר הצהריים המוקדמות. בדיוק בגלל הסיבה הזו חשוב להתמקד בתאורה ולקחת בחשבון את החלק החשוב שלה ביצירת האווירה בבית. כדי שביתכם יהיה נעים בעונה הזו, מומלץ לבחור גופי תאורה שיפזרו אור על שטחים נרחבים בביתכם וגם באור צהוב וטבעי על פני פלואורסנט מלאכותי. באופן הזה הבית שלכם יהיה מואר גם בפינות החשוכות ביותר בצורה נפלאה וחמימה ותוכלו לעשות בו את הדברים שרציתם בלי להיאבק בחושך.

2. רככו את ביתכם עם בדים חמים – בתחום של עיצוב פנים דירות קטנות וגם עיצוב בתים מודרניים, כל מעצבאו מעצבת פנים יגידו לכם שלבדים יש השפעה גדולה על המראה של כל בית. כדי לרתום בדים למשימת העיצוב של ביתכם לקראת החורף, בחרו בדים רכים, כמו קטיפה הן לצרכים פרקטיים והן לעיטור. את הבדים דוגמת הקטיפה תוכלו לשלב לעיטור של ספות, כורסאות ופריטים ישיבה אחרים, או להשתמש בהם ככלי מיטה חמימים שישמרו עליכם מפני הקור וגם יעטרו את ביתכם בצורה נפלאה. ניתן גם לשים שטיחי צמר פרוותיים ומחממים להשגת תחושה נינוחה, מלטפת ומפנקת בסלון.

3. שחקו עם צבעים ומרקמים – לצבע יש השפעה ניכרת על מראה של כל בית ובעזרת משחקים של גוונים ומרקמים אתם יכולים לשנות את המראה של ביתכם מן הקצה אל הקצה. בחורף מומלץ לצבוע את הקירות בגוונים בהירים שנותנים אשליה של גודל וגם מאירים חדרים. בנוסף לכך תוכלו גם להשתמש בצבעים עם מרקמים שונים או כאלו שמשולבים בהם מספר גוונים כדי לתת אפקט של עומק ועיצוב בלי מאמץ רב.

עיצוב בית מקצועי – אל תעשו את זה לבד

אנשים רבים מוצאים את עצמם נלהבים לקראת עיצוב מחדש של ביתם רק כדי לגלות בהמשך שהם לא עמדו במשימה כמו שהם רצו. לאחר ההתלהבות הראשונית והריצה לחנויות שונות, מתגלה פעמים רבות שיש דברים שלא נלקחו בחשבון, כמו מידות של רהיטים, סוגי צבע, חיווט נכון עבור תאורה ועוד. באופן הזה אנשים מוציאים הרבה סכומים גדולים של כסף שהם יכלו לחסוך אם היו מתייעצים עם מומחים בנושא.

עיצוב הבית לקראת החורף

כמו בתחומים רבים אחרים בחיים, אין חכם כבעל ניסיון. עם מעצבת פנים לצדכם, תוכלו לעצב את ביתכם לקראת החורף בצורה נפלאה ולהפוך אותו לנעים ומזמין יותר מאי פעם. עיצוב דירה עם מעצבת פנים צמודה שתתאים את כל הפרטים הקטנים והגדולים בדיוק לטעמכם וגם לביתכם, בין אם מדובר בעיצוב בתים מודרנייםובין אם מדובר בעיצוב משרדים, גם אתם תמצאו את עצמכם ממהרים לחזור הביתה לאחר יום עבודה רק כדי לנוח בסביבה הנעימה שנוצרה במיוחד עבורכם.

לייעוץ חינם השאירו פרטים או חייגו: 054-8026090
phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן