עיצוב והלבשה (סטיילינג) לבית פרטי ברמת גן

משפחה מקסימה זוג+2 ילדים פנו אליי 4 שנים לאחר שסיימו לבנות את ביתם, 

הייתה חסרה להם תחושת שייכות, הסגנון לא היה מוגדר, הבית הגדול היה מרוהט בפריטי ריהוט שונים שלא התחברו האחד לשני, ולא נתנו לדיירי הבית תחושה נעימה של בית שתשקף את הסגנון והאוירה שהם מתחברים אליה. המחשבה הייתה לעצב בסגנון מודרני, אבל שיוסיף חמימות לבית, ומכיון שמדובר בבית פעיל ומארח, הייתה חשיבות לבחירת חמרי גמר פרקטיים, הדורשים תחזוקה מינימלית, ואף שמתיישנים יפה.

בחרנו בחמרים טבעיים כגון עץ טבעי, אבן צפחה, טקסטילים ארוגים, עור טבעי, ברזל ועץ ממוחזר.

בחלל הראשון שבו טיפלנו היה הסלון, בחרנו מערכת ישיבה, שולחנות ושטיח, ואת קיר הטלויזיה, שילבנו עם ספריה בנויה מעץ וקמין גז בנוי, שיחמם את הבית בחודשי החורף.

את הקמין ציפיתי באבן צפחה מדוקקת, שהשתלבה יפה עם עץ האלון הטבעי שממנו בניתי את מזנון הטלויזיה והספריה

להשלמת המראה הלבשנו את הויטרינה הגדולה בבד דמוי פשתן לבן, שמשדר תחושה של בד טבעי, למרות שהוא בד סינתטי, דבר המאפשר תחזוקה קלה.

גופי התאורה שהיו קיימים סיפקו נקודות הארה ממוקדות בפינות שונות של החלל, ואותן החלפנו בפסי תאורה שניתן למקם בהם גופי תאורה שונים שאיפשרו לנו לאפיין את סוג ההארה לפי הצורך, לדוג', בחלל הסלון מיקמנו תאורה מפזרת להארה כללית, ואת הקמין והספריה הארנו בתאורה ממוקדת, שמדגישה את אבן הצפחה והעץ.

את פינת האוכל החלפנו לשולחן מעץ ממוחזר, שמתיישן יפה ואין צורך לשמור או להיזהר מפגיעה בעץ, וסביבו רכשנו כיסאות לבנים מחומר עמיד למראה קליל ולתחזוקה קלה.

בכניסה לבית רכשנו קונסולת ברזל דקיקה ומעליה תלינו מראה ואביזרי נוי.

את חדרי הרחצה והשירותים קישטנו באמצעות תמונות מרגיעות, עציצים שמכניסים רעננות, ואביזרי נוי להשלמת המראה.

את חדר השינה ריהטנו במיטה מרופדת בבד פשתן בגוון אבן, את החלונות כיסינו בוילונות נשפכים עד הרצפה, ליצירת אשלייה שהחלונות גדולים משהם בפועל, להשלמת המראה הוספנו שטיח עם סיבים ארוכים בגוון שמנת, ואף הוספנו שידת איפור שהייתה חסרה הכוללת מגירות איחסון הדום ישיבה ומראה.

 

phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן