עיצוב פנים יוקרתי

בית » בלוג » עיצוב פנים יוקרתי

בשנים האחרונות אנו רואים כי עולה המודעות בכל הקשור לעולם עיצוב הפנים, כתוצאה מכך אנו עדים ללא מעט זוגות אשר מעוניינים להפוך את הדירה שלהם ללא פחות מדירה אלגנטית, מודרנית ויוקרתית. עיצוב פנים יוקרתי הוא עולם שלם אשר כולל בתוכו לא מעט עבודה, יצירתיות והבנה של עולם העיצוב – ענת שמעוני זינגר החליטה לעשות לכם סדר ולענות לכם על כל השאלות הרלוונטיות.

עיצוב פנים יוקרתי

עיצוב פנים יוקרתי – איך להתאים לתקציב שלכם?

כאשר אנחנו מדברים על עיצוב פנים יוקרתי אנשים רבים נוטים לחשוב כי מדובר בסצנת עיצוב אשר עולה לא מעט כסף, כתוצאה מכך לא מעט אנשים מוותרים על החלום הגדול שלהם. כאשר אנחנו אומרים "יוקרה" אנו ישר רואים מספר בלתי נגמר של דולרים מול העיניים, אך יחד עם זאת בניגוד למה שאנשים רבים נוטים לחשוב ניתן לעבור יחד עם מעצבת פנים תהליך עיצוב פנים יוקרתי בו תוכלו לקחת את הדירה שלכם צעד אחד קדימה ולתת לה מראה אלגנטי, צעיר, מודרני ויוקרתי בהתאם לתקציב שלכם.

כל חלום יכול להפוך למציאות יחד עם הכוונה נכונה

כל אחד מאיתנו סוחב איתו חלום, זה יכול להיות חלום מילדות ו/או חלום שהתהווה במהלך חיינו המבוגרים. בחלום הזה אנחנו מדמיינים איך יראה בית חלומותינו – אלו יכולים להיות חלונות שקופים וגדולים, רהיטים מעץ מלא, עיצוב לגובה ושלל אפשרויות אחרות. עבדתם לא מעט במרוצת השנים על מנת להגיע למצב בו אתם רוכשים את הנכס הראשון שלכם לכן אין מן הנמנע כי הגיע הזמן להגשים חלום נוסף. אנשים רבים נוטים לחשוב כי לא ניתן להפוך חלומות לכדי מציאות אך כאשר אנחנו מדברים על עולם עיצוב הפנים אנו מדברים על עולם בו חלומות מתגשמים.

עיצוב פנים יוקרתי בהתאמה אישית

עולם עיצוב הפנים נחשב לאחד העולמות המגוונים והצבעוניים ביותר. יחד עם מעצבת פנים מקצועית תוכלו לעצב את הנכס שלכם בהתאמה אישית לצרכים שלכם ו-"לאני מאמין" איתו אתם הולכים. במהלך פגישה עם ענת שמעוני זינגר אנו נאפיין את כל הצרכים שלכם ואת התקציב שלכם ונבנה יחד איתכם תכנית עבודה מפורטת בה אנו עוברים על כל הדברים החשובים לכם תוך כדי מתן מעטפת וליווי לאורך כל התהליך ועד לשביעות רצונכם המלאה.

מה החשיבות בעבודה אל מול מעצבת פנים המתמחה בעיצוב פנים יוקרתי?

כאשר אנחנו מדברים על עיצוב פנים יוקרתי אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש אשר צריכה להיעשות בצורה מקצועית, יצירתית ומיומנת. לא מעט אנשים בוחרים לעצב את הדירה בעצמם ללא עזרה של בעל מקצוע. לא מעט מן המקרים נגמרו יחד עם בזבוז לא קטן של משאבים, אנרגיות וכסף. עבודה אל מול מעצבת פנים המתמחה בתחום עוזר לנו לרדת לעובי הקורה ולאפיין את הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר בהתאם לתקציב שלנו משלב האפיון והשלד ועד גמר המלאכה. מעצבת פנים בעלת ניסיון תחסוך לכם לא מעט כסף זמן ומשאבים ובאותה נשימה תאפיין ותעצב את הדירה שלכם בצורה לא מתפשרת אשר מתאימה בדיוק לצרכים שלכם.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע את המושג הזה לא פעם ולא פעמיים בחיים, אם אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי לא מעט מן הפריטים הקטנים, האקססוריז והאביזרים אותם נבחר להציב בחלל יהיו אלו שיעשו את השינוי הגדול ביותר ויעשו את ההבדל בין חלל רגיל לחלל יוקרתי וממיר.

מה חשיבות ניצול מקסימלי של החלל לצד תכנון נכון?

כאשר אנחנו מדברים על עיצוב פנים יוקרתי אנו מדברים על "כותרת" מפציצה אשר מדברת על עיצוב של כל חלל הבית. ישנם לא מעט חללים בבית קטנים וגדולים כאחד וכל אחד מהם הוא בגדר עולם שלם ועיצובי, בעזרת תכנון נכון של מעצבת פנים בעלת ניסיון ומוניטין בתחום תוכלו לנצל בצורה מקסימלית את החלל שלכם יחד עם אפיון החלל, לקיחת מידות, התאמת כל הפריטים והאקססוריז הרלוונטיים עד לכדי יצירת המראה המושלם תוך כדי ניצול מקסימלי של החלל.

לעבוד עם מעצבת פנים ולחסוך כסף – האם זה בכלל אפשרי?

כאשר אנחנו מדברים על עיצוב פנים יוקרתי אנשים רבים נוטים לחשוב כי עבודה עם מעצבת פנים תעלה לא מעט כסף וכתוצאה מכך מוצאים את עצמם מוותרים על החלום הגדול. יחד עם זאת אם אנחנו נכנסים לפרטי פרטים אנו דווקא מגלים שההפך הוא הנכון ולמעשה ניתן לחסוך לא מעט כסף יחד עם מעצבת פנים.

ניסיון שמתורגם לחיסכון – מאחר ולמעצבת פנים יש ניסיון רב בתחום העיצוב אותו ניסיון מגיע לידי ביטוי בכל שלבי התכנון, כתוצאה מכך שלבי התכנון והעיצוב הופכים להיות יעילים יותר ואף חסכוניים הרבה יותר.

עובדת אל מול אנשי מקצוע מן התחום – מעצבת פנים עובדת אל מול אנשי מקצוע רבים מן התחום מה שנותן לה את האפשרות ליהנות ממגוון רחב של רהיטים, אקססוריז ושאר מוצרים במחירים טובים ואטרקטיביים מאלו שהייתם משלמים בשוק הפרטי

אפיון נכון שמונע בזבוז – לא מעט אנשים אשר החליטו לעצב את הבית שלהם בעצמם גילו כי אפיינו אותו בצורה לא טובה – הן מבחינת מידות, הצרכים שלהם ושאר ירקות. דרך אפיון נכון ניתן לחסוך לא מעט בזבוז כספי.

אמרתם עיצוב פנים יוקרתי – אמרתם ענת שמעוני זינגר

ענת שמעוני זינגר כבר למעלה מ – 2 עשורים נחשבת לבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית ואנשי מקצוע ברחבי הארץ. משרדה של ענת מספק מגוון רחב של אפשרויות לעיצוב ותכנון אדריכלי ונותן ללקוחות ליהנות ממעטפת מלאה תחת קורת גג אחת משלב האפיון, התכנון ולקיחת המידות דרך שלבי הביצוע ועד הגימורים האחרונים. המקצועיות, הניסיון, היצירתיות והאנושיות הם או שהפכו את המשרד של ענת לאחד מן המשרדים המובילים בעולם עיצוב הפנים.

אנו מזמינים אתכם לקחת חלק ולהצטרף לקהל לקוחותינו – זה הזמן שלכם לחייג ענת שמעוני זינגר

לייעוץ חינם השאירו פרטים או חייגו: 054-8026090
phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן