דירת פנטהאוז במודיעין

בית » פרויקטים » דירת פנטהאוז במודיעין
תמונות נוספות
>

ענת שמעוני זינגר: "בעיניי, עיצוב פנים הוא נקודת המפגש בין חומר ורוח, כאשר חומרי הגלם בהם נעשה שימוש לאורך עבודת העיצוב, מהווים למעשה אמצעי ליצירת מרחב מגורים ומחייה המותאם לצרכיהם ודרישותיהם של הדיירים בהתאם לאורחות חייהם והסגנון העיצובי המועדף עליהם המהווים למעשה את הרוח שבעיצוב"

ענת שמעוני זינגר, משרד אדריכלות ועיצוב פנים בראשותה של ענת, הוקם בשנת 1996 ומאז ועד היום הוא עוסק ומתמחה בהליכי תכנון ועיצוב של מגוון פרויקטים אדריכליים שכל אחד מהם מותאם לאופיו וצרכיו של הלקוח.

מלאכת התכנון והעיצוב של ענת שמעוני זינגר, מתאפיינת בין היתר במתן ביטוי אדריכלי מקורי וייחודי מותאם לקוח, כאשר כל הליך התכנון והעיצוב מתוחם במסגרת זמן ותקציב הנקבעים מראש.

אם הנכם מעוניינים בעיצוב בית פרטי

לחצו כאן ליצירת קשר ואחזור אליכם בהקדם

לאורך השנים, ענת שמעוני זינגר ביססה את מעמדה המקצועי כמעצבת פנים מובילה המתמחה בהליכי עיצוב דירות יוקרה הכוללים בין היתר: תכנון ועיצוב דירות גן, עיצוב פנטהאוז, עיצוב דופלקסים, עיצוב גינות פרטיות, תכנון ועיצוב דירות יוקרה הממוקמות במגדלי יוקרה ברחבי הארץ ועיצוב בתים פרטיים.

שירותיו המורחבים של המשרד כוללים בין היתר: אדריכלות לבתים פרטיים, עיצוב פנים לבתים פרטיים ודירות גן, עיצוב דירות קבלן, ליווי עיצובי להליכי שיפוץ בתים ודירות, עיצוב משרדים ושירותי הום –סטיילינג לכל סוגי הנכסים.

עיצוב פנים העומד במבחן הזמן

אחד מהדגשים המקצועיים המלווים את פועלה המקצועי של ענת שמעוני זינגר הינו הקפדה יתרה על עיצוב נכון המשלב בתוכו יופי ואסתטיקה לצד פרקטיקה ושימושיות. כאדריכלית ומעצבת פנים מובילה בתחומה, ענת שמעוני זינגר דוגלת ביצירת האיזון הנכון והמדויק בין הצד האסתטי של עולם העיצוב לבין חווית השימוש במרחבי החלל המעוצבים, וכל זאת במטרה להשיג עיצוב פנים שעומד במבחן הזמן ומותאם לצרכי הלקוח עד לרמת הפרטים הקטנים הממלאים את החלל הגדול.

עיצוב פנים במודיעין

בשנים האחרונות, ענת שמעוני זינגר, ביצעה עשרות הליכי תכנון ועיצוב בשטח דירות ובתים פרטיים בעיר מודיעין, כאשר יצירותיה המגוונות בשטח העיר ביססו את מעמדה המקצועי כאשת מקצוע מובילה בתחומה. במידה וגם אתם מחפשים אחר מעצבת פנים במודיעין, זה הזמן להכיר את יצירותיה של ענת במגוון רחב של נכסים בעיר מודיעין. אחת מהיצירות האחרונות של ענת בעיר הינה דירת פנטהאוז עליה ענת יודעת לספר את הדברים הבאים:

את הדירה הזו עיצבתי עבור זוג ירושלמים, שילדיהם גדלו, התחתנו ועזבו את ביתם הגדול.

על מנת להתקרב לילדים ולנכדים, בחרו בני הזוג למכור את ביתם בירושלים ולרכוש דירה עם גג גדול קרוב לילדים, בה הם יוכלו לארח אותם לעיתים קרובות.

את יצירות האמנות הם לקחו עימם וגם כמה שידות עתיקות שעברו בירושה במשפחה, פרט לזה, הם ביקשו שינוי, שהבית יהיה עדכני, מואר, אלגנטי ומזמין , שיורגש בו המרחב, ושיהיה קל לארח בחגים, ולפתוח שולחנות ארוכים לכל בני המשפחה.

בדירה היה קיים מטבח קטן יחסית, שלא ענה על הצורך של הדיירים החדשים, ועל מנת להגדילו, נאלצנו לוותר על חדר שינה אחד, וסיפחנו אותו אל חלל המטבח הישן, יחד קיבלנו חלל גדול, שבתוכו גם תיכננתי אי גדול ל6 סועדים, המשמש לארוחות היומיום.

פתחנו את כל המחיצות בחלל הציבורי, וקיבלנו חלל אחד גדול שבתוכו ממוקם הסלון, פינת האוכל לארוח, וכן חלל לצפייה בטלויזיה. את הטלויזיה מיקמנו על קיר הספרייה במשולב.

מכיון שמדובר בזוג בגיל השלישי, חשבו קדימה, והנגשנו את הדירה כולה, הרחבנו את כל הפתחים, ביטלנו את האמבטיה, ובנינו מקלחון רחב.

את הבית ריצפנו באבן טבעית בגוון קרם בהיר, עם ברק, ריצוף אלגנטי, המשתלב עם יתר הגוונים הבהירים שבדירה.

במרפסת הגדולה תיכננו גינה בכל ההיקף שלה, ובנינו פרגולה על שטח גדול ממנה, על מנת שתוכל לשמש לאירוח גם בימים של שמש וגם בימים גשומים.

מחפשים אחר יצירות נוספות של ענת שמעוני זינגר במודיעין? לחצו כאן (מעבר לדף פרויקטים- שבדף הבית)

מאמרים נוספים

phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן