דירה קטנה בתל אביב

בית » פרויקטים » דירה קטנה בתל אביב
תמונות נוספות
>

עיצוב דירה מחדש או מאפס יכול לנבוע מרצונות וצרכים שונים החל באימוץ סגנון חדש, דרך התאמה לצרכים עכשוויים ועד הרצון להישאר מעודכנים בכל הטרנדים החמים.

   

 בכל מקרה, על העיצוב להתאים לדיירים, למסגרת התקציב וגם למבנה עצמו.

   

כאשר מדובר בעיצוב דירות קטנות, חשוב לדעת כיצד לעשות זאת נכון על מנת שהקסם שלהן יבוא לידי ביטוי וכדי שהחלל ינוצל בצורה חכמה ושבכל סנטימטר של הדירה יעשה שימוש.

   

אם הנכם מעוניינים בעיצוב בית פרטי

לחצו כאן ליצירת קשר ואחזור אליכם בהקדם

   

עיצוב דירה קטנה בצפון תל אביב

את הדירה הזו בצפון הישן של תל אביב עיצבתי עבור לקוחה יקרה שלי, שזו לה הדירה השלישית שכבר עיצבתי.

   

מערכת היחסים ארוכת השנים בינינו תרמה רבות לתהליך, שכן הכרתי אותה, את מה שהיא אוהבת ומה מרגש אותה ולכן הלקוחה סמכה עליי בעיניים עצומות. לאחר שהגדרנו תקציב, גיבשנו פרוגרמה וקבענו לוחות זמנים לתכנון ולביצוע, קבענו להיפגש כמעט לקראת סיום הפרוייקט לבחינת התוצאה.

   

היה זה פרוייקט עם חופש גמור לעצב עבור הלקוחה את מה שהיא אוהבת, לתכנן את הבית כך שיענה על צרכיה, ובעצם לעצב לה את הבית עליו חלמה. הצבעים הבהירים, פתרונות האחסון החכמים, הארגון והתכנון כל אלו ועוד גורמים לחלל להיראות ולהרגיש מרווח.

   

כשמקצועיות וחשיבה מחוץ לקופסה נפגשו

אני ענת שמעוני זינגר ואני אדריכלית ומעצבת פנים. המשרד שלי מתמחה בתכנון ועיצוב מגוון פרוייקטים אדריכליים החל בעיצוב דירות יוקרה ועד עיצוב דירות קטנות.

   

 האסתטיקה שלי באה לידי ביטוי בעיצוב בתים מודרניים אך בכל פרוייקט בו אני שותפה באים לידי ביטוי הצרכים, הדרישות והרעיונות של בעלי הבית. אני שמחה לגלות מה מלהיב אתכם לאורך התהליך ולשלב את כל הדברים שאתם אוהבים בתהליך העיצוב. כך שלבסוף, הבית ישקף אתכם ויענה על כל הצרכים שלכם בו זמנית.

   

השראה מדירות יוקרה

אנשים רבים נוטים לחשוב שעיצוב בתים קטנים מסתכם במילה "פונקציונליות" ולכן העיצוב נדחק הצדה. מחשבה זו לא יכולה להיות יותר רחוקה מהאמת, אין שום סיבה שבית קטן לא יהיה מעוצב ופונקציונלי כאחד. לדירות קטנות יש המון יתרונות, וכשמעצבים אותן נכון הן יראו מאוד מזמינות, מודרניות, שיקיות ואינטימיות.

   

 כאדריכלית ומעצבת פנים אני ממליצה שתעשו שיעורי בית ותמצאו מקורות השראה, באינטרנט או במגזינים של עיצוב. אם תוכלו להראות דוגמאות של עיצוב דירות יוקרה או עיצוב בתים מודרניים שמוצאות חן בעיניכם, יהיה קל יותר להבין מהו הסגנון שלכם ולשלב אותו בעיצוב הבית שלכם, קטן כגדול.

   

טיפים לעיצוב דירות קטנות

הדירה שלכם אולי קטנה אבל זו לא סיבה שלא יהיה לה סטייל או אלמנטים אדריכליים ייחודיים ומקוריים רק לה. אדריכלית ומעצבת פנים מומחית בתחומה תדע כיצד לעצב נכון את החלל, לתחום את האזורים השונים של הבית כדי למנוע בלגן, להשקיע ברהיטים דו שימושיים ובפתרונות יצירתיים וחכמים לדירה הקטנה, לנצל נכון יותר את החללים שעומדים לרשותכם, לגרום לחלל להיראות כמה שיותר מרווח ולהפוך מגבלות ליתרונות עם פתרונות שלא הייתם חושבים עליהם לבד.

   

 אדריכלית ומעצבת פנים שכבר עיצבה דירה אחת קטנה או שתיים, יודעת לתכנן את הדרך הטובה ביותר לנצל את המרחב, להוסיף עומק לחללי הבית השונים ולקחת את הדירה שלכם לשלב הבא.

   

בין אם מדובר בעיצוב דירות קטנות ובין אם מדובר בעיצוב דירות יוקרה, פרקטיות היא הסוד להצלחה. כדי שתוכלו להיות כמה שיותר פרקטיים ולעצב בית שקולע לטעמכם אני מזמינה אתכם להגיע אלי לפגישת ייעוץ כדי להכיר את "האני מאמין" שלי ויחד נבנה את החזון העיצובי ונחשוב על רעיונות לעיצוב הדירה הקטנה שלכם.

מאמרים נוספים

phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן