עיצוב דירה ברמת השרון

בית » פרויקטים » עיצוב דירה ברמת השרון
תמונות נוספות
>

רכשתם דירה למגורים ברמת השרון?

בבעלותכם דירת מגורים ברמת השרון אותה אתם מעוניינים לשפץ בזמן הקרוב?

זה הזמן לדעת הכול על שירותי עיצוב פנים לדירות מגורים ברמת השרון על ידי ענת שמעוני זינגר, אדריכלית ומעצבת פנים.

ענת שמעוני זינגר, אדריכלית ומעצבת פנים בעלת ניסיון מקצועי של למעלה מ-20 שנה, מאפשרת לכל אחד ואחת מבעלי הדירות למגורים ברמת השרון שביניכם, ליהנות מהידע, מהניסיון ומהמיומנויות המקצועיות העומדות לרשותה בכל הנוגע לליווי הליכי עיצוב פנים לדירות מגורים ברמת השרון.

כל אחד מהליכי העיצוב המוצעים לכם על ידי ענת שמעוני זינגר, מעצבת פנים מומלצת לעיצוב פנים, מלווה במספר שלבי תכנון וביצוע אשר נועדו לאפשר לכם לחיות את החלום וליהנות מסביבת המגורים עליה תמיד חלמתם, כאשר שלבי התכנון והביצוע המיושמים על ידי ענת כוללים:

  • הגדרת מאפייני הדירה וצרכי הדיירים – שלב זה נועד לצרכי אפיון צרכי המגורים והמחייה של מזמיני השירות בהתאם לגודל הדירה ומאפייניה. שלב זה נועד בין היתר גם לצרכי הגדרת מסגרת תקציבית להליך העיצוב.
  • בנייה פרוגראמה תכנונית – שלב זה מאפשר למזמיני השירות להיחשף לתכנון הראשוני המוצע להם על ידי ענת שמעוני זינגר, וזאת בהתאם לממצאי שלב האפיון והגדרת צרכי הדיירים. הפרוגראמה התכנונית משלבת בתוכה את כל השינויים התכנוניים הנדרשים בשטח הדירה וזאת בהתאם לגודלה, שטחה והקצאת חללי המגורים בתוכה. כמו כן, הפרוגראמה התכנונית נועדה לצרכי יצירת קו עיצובי רעיוני המחבר למעשה בין חלקי הדירה השונים.
  • יצירת גאנט (לוח זמנים) ותכנון הליכי העבודה בפועל- לאחר אישורי הפרוגראמה התכנונית והעיצובית מצד מזמיני השירות, ענת שמעוני זינגר, מעצבת פנים, בונה עבורכם לוח זמנים המשלב בתוכו את כל שלבי העבודה בפועל הנחוצים בשטח הדירה.
  • ביצוע העבודות בפועל באמצעות קבלני משנה ובליווי מקצועי מלא של ענת שמעוני זינגר
  • הום סטייליניג – במקביל להשלמת עבודות העיצוב בשטח הדירה, ענת שמעוני זינגר מלווה באופן אישי את מזמיני השירות בבחירת מערכות ריהוט ופריטי דקורציה שונים המותאמים לסגנון העיצובי של הדירה.

מה הופך את ענת שמעוני זינגר למעצבת פנים מומלצת ואהובה בקרב לקוחותיה?

לאורך יותר מ-20 שנות פעילותה של ענת שמעוני זינגר בענף האדריכלות ועיצוב הפנים, היא מקפידה על תכנון ועיצוב אדריכלי –מותאם לקוח. תפיסה עיצובית זו, שמה את צרכי הלקוח במרכז הליכי התכנון האדריכלי ועיצוב הפנים והתוצאה: סביבת מגורים המותאמת לכל צרכי המחייה היומיומיים של הלקוח. במקביל, ענת שמעוני זינגר דוגלת בעיצוב פנים חוצה תקופות וזמנים, כאשר העיקרון העומד מאחוריו הוא לייצר סביבת מגורים מעוצבות העומדת במבחן הזאת ואיננה תלויה בהכרח בטרנדים עיצוביים חולפים. לצורך כך, ענת שמעוני זינגר מקפידה על איזון נכון בין יופי ואסתטיקה עיצובית לבין פרקטיקה ושימושיות המאפשרת לדיירים ליהנות מסביבת מגורים מעוצבת ומרגשת העונה על צרכיהם היומיומיים.

התפיסה העיצובית של ענת בשילוב הידע, הניסיון והמיומנויות המקצועיות העומדות לרשותה, ביסס את מעמדה המקצועי כאחת ממעצבות הפנים המומלצות והאהובות ביותר בקרב לקוחותיה, כאשר כל אורח הזוכה לביקור באחת מיצירותיה של ענת, מפרגן לבעל הדירה על הבחירה המושכלת והנכונה שלנו בענת כמעצבת פנים.

עיצוב דירות ברמת השרון

בשנים האחרונות, ליוותה ענת שמעוני זינגר, מעצבת פנים במרכז הארץ, עשרות הליכי עיצוב פנים ותכנון אדריכלי בשטחי דירות מגורים ברמת השרון, כאשר הליכי העיצוב והתכנון האדריכלי המוצעים על ידה, מותאמים לכל סוגי הדירות ובכל גודל אפשרי, החל מדירות מגורים קטנות, דרך דירות בני 2 מפלסים ויותר ועד עיצוב פנים לדירות יוקרה מרווחות, דירות גן ודירות פנטהאוז ברמת השרון. בין יתר הדירות אותן עיצבה ענת בתקופה האחרונה, היא מספרת על הליך עיצוב לדירה הנ"ל (כאן יוצגו תמונות של הדירה ומתחת הטקסט באדום)

את הדירה הזו עיצבתי עבור זוג שיצא לפנסיה, אחרי שנים רבות של עבודה אינטנסיבית, החליטו בני הזוג לעזוב את דירתם הישנה, לרכוש דירה אחרת בסמוך, לשפץ אותה, ולעדכן אותה לצרכיהם החדשים.

בבסיס התכנון עמד הרצון ליצור בית, אלגנטי, פרקטי, וצבעוני, כזה שישמש את בני הזוג וגם כזה שיהיה כיף לארח בו חברים, ובני משפחה.

במקור המטבח בדירה היה ממוקם בחלל פנימי שאינו קרוב לסלון. אני בחרתי לאחד את כל החללים הציבוריים של הדירה ולקרב אותם אל המרפסת המשקיפה אל הים. לשם כך, שברנו את קירות אחד מחדרי השינה והסבנו אותו למטבח, בסמוך לפינת האוכל והסלון.

את החלל הפנימי ששימש כמטבח במקור, הפכנו לחדר טלויזיה, עם ספה נפתחת, שיכולה לארח אורחים שבאים ללון.

הלקוחות, הם זוג שמרבה לטייל בעולם, אוהב יצירות אמנות ומעריך עיצוב, כך שעיצוב הקירות והאמנות שעל הקיר הייתה חלק בלתי נפרד מהתכנון. חלק מהיצירות עברו איתם מדירתם הקודמת, וחלקן נרכשו עבור הדירה החדשה.

הריצוף שנבחר לדירה הינו אבן טבעית אפורה, בגמר מט, את קירות חדרי הרחצה חיפינו באריחי גרניט פורצלן גדולים המדמים שיש בלבן ואפור, השיש במטבח המשמש גם כמשטח עבודה, גם כאי ישיבה, וגם עבור הקיר הינו אבן גרניט טבעית, בעלת גוונים של אפור לבן וירוק. עם נוכחות חזקה של התנועה בתוך האבן.

במטבח תכננתי אי ישיבה המשמש לארוחות קלות, ומהווה כעין חציצה בין פינת האוכל למטבח.

חדר העבודה גם הוא בעל שימוש גמיש, שכן ביומיום משמש את בני הזוג, ובסופי שבוע משמש כחדר ארוח עבור האורחים שבאים ללון.

"כמעצבת פנים ואדריכלית הדוגלת באיזון הנכון בין פרקטיקה ושימושית לבין יופי ואסתטיקה עיצובית, אני ממקדת את הליכי העיצוב פנים שלי באמצעות יצירת קו עיצובי אחיד המחבר באופן רעיוני בין חללי המגורים השונים בשטח הדירה, כאשר כל חלל זוכה לייחוד עיצובי בהתאם לייעודו ובהתאם לצרכי המחייה היומיומיים של הדיירים. אני מזמינה גם אתכם ליצור איתי קשר לפגישת היכרות קצרה וראשונית במסגרתה אציג בפניכם את ה-"אני מאמין" המלווה כל שלב ושלב בעשייתי רבת השנים, שלכם, ענת שמעוני זינגר- אדריכלית ומעצבת פנים".

רוצים להיחשף לדירות מגורים נוספות אותן עיצבה ענת במהלך השנים האחרונות? לחצו כאן למעבר לדף הפרוייקטים

מאמרים נוספים

phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן