פנטהאוז בכפר סבא

בית » פרויקטים » פנטהאוז בכפר סבא
תמונות נוספות
>

עיצוב פנטהאוז זו משימה שדורשת הרבה מעבר לצביעת קירות או בחירת רהיטים. זו משימה למעצבת פנים בעלת ניסיון שמתמחה בעיצוב דירות יוקרה.

 

לרוב עיצוב בתים מודרניים כמו פנטהאוז יכלול שילוב של טרנדים חמים מעולם העיצוב והתכנון בצורה אלגנטית ומוקפדת ותוך מתן מענה לצרכים של הדיירים, כך יוצרים עיצוב על זמני שיישאר רלוונטי בהווה ובעתיד.

   

עיצוב פנטהאוז בכפר סבא

בשנת 1996 הקמתי משרד המתמחה בעיצוב ותכנון של מגוון פרויקטים אדריכליים ביניהם: עיצוב דירות יוקרה, עיצוב דירת קבלן, עיצוב בתים מודרניים ועוד.

 

אחד הפרויקטים שלי כמעצבת פנים היה תכנון ועיצוב פנטהאוז בכפר סבא בסגנון מודרני – דיירי הפנטהאוז ביקשו שיפוץ שיהפוך את ביתם לאלגנטי, מודרני, שטוף אור ומזמין. התוצאה? מרשימה.

 

לחצו כאן ליצירת קשר ואחזור אליכם בהקדם

 

מטרת השיפוץ של הפנטהאוז הכפר סבאי שנבקר בו היום הייתה ליצור בית בעל חלל מרכזי גדול ופתוח המשמש לאירוח רב משתתפים ועיצובו בסגנון אלגנטי, מודרני, בהיר ומזמין. כדי לעשות זאת באופן שקולע לטעמה של המשפחה, נדרש ידע, עין לפרטים, אינטואיציה מאוד טובה והיכולת לפרש את רצונות, רעיונות וצרכי הלקוחות למעשים ולעיצוב יצירתי ומקורי שחושב מתוך לקופסה ומשקף את הדיירים.

   

טיפים לעיצוב פנטהאוז

עיצוב דירות יוקרה זו אמנות לשמה, אחת מהאומנויות היותר עתיקות ליתר דיוק. כדי לעצב פנטהאוז צריך לחבור למעצב שיודע מה הוא עושה ושלא חושש להתנסות בדרך כדי לפרש את הרצונות של הלקוחות. עיצוב בתי יוקרה אינו כמו עיצוב דירת קבלן שגרתית, יש לו חוקים אחרים ועל התוצאה להיות כמה שיותר אלגנטית, מודרנית, שיקית, מכובדת ויוקרתית.

 

עיצוב דירות יוקרה זוהי משימה שדורשת המון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה, יחד עם זאת נדרשת גם התייחסות מעמיקה למרחב עצמו, למבנה שלו ולמיקום. הבחירות צריכות להיות נכונות, כל בחירה יכולה להשפיע על האווירה  החל בבחירת הצבעים, דרך שילוב הרהיטים ועד התמונות שנתלה על הקיר. בעיצוב פנטהאוז בכפר סבא המטבח לבן שזהו טרנד מאד פופולרי בעיצוב בתים מודרניים, הצבעים על הקירות ניטרליים ויחד עם התמונות הם פותחים את החלל ויוצרים במרחב תחושה חמימה, מזמינה וביתית.

 

בחירת האנשים הנכונים לעיצוב הפנטהאוז שלכם

בחירת מעצבת פנים לעיצוב פנטהאוז זאת פעולה חשובה, אשר יכולה להשפיע על התוצאה הסופית. אני מזמינה אתכם לעיין בתיק העבודות שלי תחת קטגוריית "פרוייקטים" כדי להבין מהי האסתטיקה העיצובית שלי ולהתרשם בעצמכם. חשוב לציין שהסגנון העיצובי והתכנון האדריכלי של כל פרוייקט ופרוייקט מותאם לאופי הלקוחות ולצרכים שלהם באופן אישי, כאשר כל פרויקט בעל מבטא ייחוד ומקוריות במסגרת התקציב ותוך הקפדה על לוחות הזמנים.

 

אשמח להיות שותפה לדרך שלכם. תאמו איתי פגישת ייעוץ והיכרות כדי לבדוק שאנו רואים עין בעין. אשמח לנסות להבין את הצרכים שלכם ולתרגם אותם לעיצוב מודרני ויוקרתי שישקף אתכם על הצד הטוב ביותר.

מאמרים נוספים

phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן