פרוייקט עיצוב פנים למשרדי חברת Matrix

בית » פרויקטים » פרוייקט עיצוב פנים למשרדי חברת Matrix
תמונות נוספות
>

עיצוב פנים למשרדי חברת Matrix

 

רגע לפני שנדבר על הפרויקט הספציפי, על העבודה שהשקענו בעיצוב משרדים של חברת Matrix כדאי שנסביר קודם למה יש בכלל חשיבות לנראות של משרדים בכל גודל שהוא.

 

אז נתחיל מהעובדים, המרחב הוא סביבת העבודה שלהם, ואנו מגדירים אותו כל הזמן על ידי חפצים ואלמנטים כמו גם על ידי עיצוב מסוים, וכל אלו מגדירים את העובדים בחזרה. מה זה אומר?

 

זה אומר שלעיצוב ולאלמנטים שבמרחב יש השפעה ישירה על רמת היצירתיות של העובדים, על היעילות שלהם, על המרץ והמוטיבציה שלהם ובכלל, על אורח החיים שלהם בזמן שהם בעבודה.

 

יצירה של סביבת עבודה שמתאימה למטרות החברה ולאסטרטגיה שלה, מעלה את רמת האכפתיות של העובדים, מקטינה חיכוכים ביניהם ומגבירה את האפקטיביות שלהם.

 

בסופו של דבר יש לזה השפעה ישירה על הרווחים של החברה כמו גם על המיתוג שלה.

 

לנצח את התחרות

עוד מרכיב חשוב בבחירת העיצוב למשרדי חברה הוא התחרותיות ההולכת וגוברת בין חברות שונות באותו ענף.

 

התחרות דורשת מהחברות הללו לייצר בידול מהמתחרים, לחפש דרכים יצירתיות, למתג את עצמן ולנצל באופן מקסימלי את המשרדים שלהן שמהווים פלטפורמה בעלת עוצמה רבה להעברת המסרים שלהן הן לעובדים ולא פחות חשוב מכך, ללקוחות הפוטנציאליים שעוברים במקום.

 

לגייס עובדים איכותיים

לנראות המשרד יש גם קשר ישיר לגיוס עובדים איכותיים ורציניים. בין חברות יש תחרות על גיוס עובדים ברמה גבוהה (במיוחד במקצועות טכנולוגיים), ועובדים כאלו הופכים לבררנים במיוחד.

 

אחת הדרכים למשוך אותם היא על ידי עיצוב כייפי ומדליק, מיוחד ולא שגרתי.

 

איך עיצבנו את משרדי חברת ההייטק Matrix?

לחברת Matrix יש סה"כ שטח של 2400 מ"ר. עיצוב החלל בחברה היה אתגר משמעותי עבורנו בשל הצורך לתת לכל אלמנט, לכל פינה ולכל קיר את הטאץ' שלו.

 

אנחנו, שותפתי לעיצוב גלי שגב ואני, נתנו את הנשמה ועשינו הכול על מנת שהמשרדים יעוצבו בצורה מושלמת. הקדשנו מחשבה לכל מטר בחברה, לכל חלל גדול כקטן, נתנו את כל האהבה שיש בנו לבחירה של כל חומר וחומר לפי בחירה והתאמה בין צבעים שונים.

 

לפרויקט הזה היו לנו כמובן כמה שותפים ובכל תהליך העבודה דאגנו לפרגן לכל השותפים הללו על העשייה שלהם. שיתוף הפעולה היה יוצא דופן והתוצאה ניכרת לכל עין.

 

היא מעוררת השראה, מרגשת במיוחד, משמחת מאוד, וכמובן, השיגה את המטרות שלה. המשרדים של חברת Matrix הם משרדים שכיף ונעים במיוחד לעבוד בהם.

מאמרים נוספים

phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן