בית פרטי במודיעין

בית » פרויקטים » בית פרטי במודיעין
תמונות נוספות
>

כמעצבת פנים אשר מתמחה באדריכלות בית פרטי אני לא פעם שואבת השראה מעיצוב דירות יוקרה.

אפשר לשלב טרנדים חמים מעולם העיצוב בכל בית כאשר יודעים איך לעשות זאת נכון וכך להפוך את הבית לעדכני, אך יחד עם זאת, להבטיח שהוא ייתן מענה לצרכים של המשפחה.

אם הנכם מעוניינים בעיצוב בית פרטי

לחצו כאן ליצירת קשר ואחזור אליכם בהקדם

עיצוב מחדש של בית פרטי

אחד הפרויקטים בהם הייתי שותפה כמעצבת פנים הוא עיצוב ותכנון בית פרטי במודיעין.

עיצבתי את הבית הזה במודיעין למשפחה שגרה בו למעלה מ-15 שנה. הילדים גדלו ויחד עימם הצרכים השתנו.

בעלת הבית רצתה לחדש ולרענן את הבית, להפוך אותן לבית עדכני, חמים ונעים ויחד עם זאת שיהיה קליל וצעיר.

מטבח העץ החום הוחלף במטבח חדש ולבן, בתוספת דלפק ישיבה מעץ צבוע אפור, את רצפת הגרניט פורצלן שהייתה, החלפנו בפרקט עץ טבעי, שמיד השרה אוירה חמימה.

את קירות הבית צבענו בגוון מוקה בהיר שהשתלב נהדר עם הוילונות הלבנים, החלפנו את התאורה, הפכנו את חדרי הרחצה, שברנו, בנינו, החלפנו, חידשנו, צבענו, וסידרנו עד שיצא מה שרצינו, בית נעים מרגיע ועדכני, בית שכיף להיות בו.

כוחו של הצבע הלבן בעיצוב דירות יוקרה

בעיצוב דירות יוקרה ישנם טרנדים בולטים ופופולריים, אחד מהם הוא הצבע הלבן במטבח.

גם בבית במודיעין המטבח הוחלף למטבח בצבע לבן וכדי לרענן אותו ולהפוך אותו ליותר צעיר, שילבנו טרנד פופולרי נוסף והוא: הוספת נגיעות מעץ פה ושם.

במקרה הזה הייתה זאת רצפת פרקט מעץ טבעי שהשתלבה בבית בטבעיות. וכך האווירה במטבח הפכה להיות מאוד נקייה, נעימה ומודרנית. טרנד נוסף ששימש לנו השראה, וגם הגיע מעיצוב דירות יוקרה, הוא הניגודיות בין צבעים. בניית דלפק ישיבה בצבע אפור בלב המטבח שברה את המראה "המושלם" של הלבן והפכה את המטבח ליותר נועז וצעיר.

שילוב צבעים ניטרליים

טרנד נוסף ששייך לעיצוב דירות יוקרה ונעשה בו שימוש בבית הפרטי במודיעין הוא שימוש בצבעים ניטרליים כמו ב'ז ומוקה בהיר ושילובם בעיצוב הבית.

אדריכלות בית פרטי דורשת לא פעם ממני, כמעצבת פנים, לגלות יצירתיות וגם לחשוב מחדש על הדרכים בהם אני עושה שימוש בצבעים. בבית במודיעין שולבו גוונים שונים של צבעים ניטרליים כמו לבן ומוקה בהיר בתוך הבית, אם במטבח, אם על הקירות בסלון, אם בחדר השירותים או בחדר השינה ואם בפרטים הקטנים.

עיצוב נכון מתחיל בבחירות נכונות

כמעצבת פנים אני שותפה בפרויקטים אדריכליים רבים, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי מסחרי. המשרד מתמחה בעיצוב ותכנון מבני מגורים, בתים פרטיים, דירות מגורים, דירות גן, פנטהאוזים, דופלקסים, משרדים ועוד.

אם אתם עומדים לפני התחלת פרויקט של אדריכלות בית פרטי, עליכם לבחור במשרד איכותי ומקצועי שיוביל את הפרויקט ביד רמה ויעזור לכם לקבל את המענה המושלם לצרכים שלכם בהווה ובעתיד, כאן אני נכנסת לתמונה ומציעה את הניסיון העשיר שלי והידע בתחום.

אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר ולהגיע לפגישת ייעוץ. בפגישה נדבר על הפרויקט שלכם, נכיר ונבדוק שאנו מדברים באותה שפה עיצובית. יחד נוכל לנצל את המרחב שלכם בצורה מיטבית ובדרך מאוד יצירתית.

מאמרים נוספים

phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן