איך מעצבים משרד למראה הייטק מתקדם

בית » בלוג » איך מעצבים משרד למראה הייטק מתקדם

 

עבודה במשרד היא מציאות יומיומית עבור אנשים רבים, בפרט בתחום ההייטק. העובד הממוצע בחברת הייטק מבלה במשרד באופן יומיומי, לרוב – מספר גדול של שעות. גם העובדים וגם אנשים אחרים המגיעים למשרד (למשל לקוחות, שליחים וכדומה) רוצים להרגיש בו הכי בנוח שאפשר.

עיצוב משרדים הוא עניין לא פשוט ואף עשוי להיות מאתגר, בעיקר לאור העובדה שהעיצוב צריך מצד אחד להיות פרקטי ויעיל, ומצד שני – כזה שישרה אווירה כיפית ונעימה לאורך יום העבודה. מסיבה זו, עיצוב פנים משרדים הוא ביטוי חיפוש נפוץ באינטרנט – כאשר חברות ובעלי משרדים מחפשים דרכים לעצב את המשרד שלהם כך שיהיה נעים, מזמין והייטקי.

איך הופכים משרד להייטקי ומגניב?

משרדים משרתים קהל מגוון של עובדים ולקוחות: החל ממשרדים של רואי חשבון ועורכי דין, דרך משרדים וקליניקות של רופאי ואנשי מקצועות פרא-רפואיים וכמובן עד לחברות הייטק שונות. עיצוב משרדים צריך להיות מותאם לקהל היעד שלו – הן לעובדים, הן ללקוחות והן למבקרים אשר מגיעים למשרד. מעצבת פנים היא אשת המקצוע המתאימה לצורך עיצוב משרדים – שכן עם ההכשרה והניסיון שלה היא יכולה להפוך כל משרד למעוצב, רציני אך גם כיפי לשהייה.

במידה ואתם חושבים להתחיל בתהליך של עיצוב המשרד שלכם, ורוצים שהוא יהיה מעוצב בצורה אשר תשדר מצד אחד רצינות ואווירת עבודה אך מצד שני גם תראה אווירת הייטק מגניבה – שווה להתייחס למרכיבים הבאים:

  1. צבעים – צבעי הקירות, הרהיטים, פריטי העיצוב, הכלים במטבחון של המשרד ואפילו כלי הכתיבה – במשרד הייטקי, כל אלה לרוב יהיו צבעוניים ושמחים. כמובן שיש לקחת בחשבון שיותר מדי צבעים עלולים להוביל גם למראה מבולגן, ואת זה אף אחד לא רוצה ליצור במשרד שלו. לכן, שווה להתייעץ עם מעצבת פנים אשר תדע להתאים פריטים ורהיטים צבעוניים בדיוק במידה הנכונה.

  2. חללים מרווחים – במשרד עם אווירה צעירה והייטקית, לרוב נוכל למצוא פחות חדרים ומשרדים סגורים ויותר חללים גדולים ומשותפים. עיצוב משרדים קטנים בהקשר הזה עשוי להיות מאתגר, שכן מצד אחד רוצים שהמשרד יהיה פרקטי אך מצד שני – בעל אווירה כיפית. בכל זאת, כדאי לדעת כי גם עיצוב משרדים קטנים הוא אפשרי לחלוטין!

  3. התחשבות בקהל היעד – יש הבדל בין משרד אשר עיקר הנוכחים בו הם העובדים עצמם, לבין משרד אשר מקבלת לקוחות באופן יומיומי. לכן, גם כאשר מעצבים משרד הייטקי כדאי לקחת בחשבון את העובדה הזו. מצד אחד – ברור כי המשרד צריך להיות כיפי ולהשרות אווירה טובה על העובדים המבלים בו שעות ארוכות מדי יום, לעתים אל תוך הלילה (בפרט אם מדובר בתחום ההייטק). מצד שני, לעתים מגיעים לקוחות או אנשים אחרים לפגישות במשרד – ועליו להיראות גם מכובד ורציני.

האם מעצבת פנים יכולה לסייע בתהליך עיצוב משרדים?

התשובה היא לגמרי כן! בין אם מדברים על עיצוב משרדים קטנים או על עיצוב משרד גדול יותר, מעצבת פנים מנוסה תוכל לעצב את המשרד איך שתרצו ובאווירה המתאימה, תוך שהיא מתייחסת לכל ההיבטים הרלוונטיים:

  • גודל המשרד – משרד קטן או גדול, חללים משותפים או חדר לכל עובד: את כל הדברים הללו צריך לקחת בחשבון לקראת עיצוב משרדים. ברור שאפשרויות העיצוב משתנות בהתאם לגודל ולמרחב.

  • תקציב – לעתים קרובות, אנשים העומדים לפני עיצוב משרדים מתקשים להעריך את גודל התקציב הנדרש לכך. אשת מקצוע מנוסה תדע לחשב כמה כסף יש להקדיש לכל שלב בעיצוב – קניית רהיטים, קניית אביזרים, שינויים קוסמטיים או עמוקים יותר בחלל (כגון – שבירת \ הוספת קירות וכדומה).

  • משך התהליך – עיצוב משרדים קטנים או גדולים עשוי לקחת שבוע אך גם עשוי לקחת חודשים. ברור שיש צורך לדעת מראש כמה זמן ייקח התהליך, שכן בינתיים העבודה במשרד עשויה להשתבש וחלקים ממנו עשויים להיות לא שמישים למשך תקופת העיצוב.

  • יצירת קו עיצובי אחיד – ניתן כיום למצוא מידע כמעט אינסופי על עיצוב משרדים – ברחבי הרשת, במגזינים וכדומה. קל מאוד "ללכת לאיבוד" ולבחור במספר סגנונות עיצוב, דבר אשר יגרום בסופו של דבר למראה של משרד מבולגן עם קו עיצובי לא אחיד. גם כאן, אשת מקצוע עם הראייה הנכונה תבחר מראש בקו העיצובי המתאים ותדע להוביל לתוצאה סופית מגניבה ומאורגנת.

לייעוץ חינם השאירו פרטים או חייגו: 054-8026090
phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן